Mediacampagne Namens Nederland

Via een uitgebreide mediacampagne hebben we meer dan 100,000 deelnemers bereikt. We zijn ontzettend blij met de steun van allerlei partijen, die belangeloos meegewerkt hebben aan de campagne van Namens Nederland!

Wat gebeurde er op TV

Om alvast een idee te krijgen van de kijk die Nederlanders hebben op de toekomst van Nederland, zijn we met een cameraploeg het land in gegaan. We hebben enkele vragen uit de vragenlijst voorgelegd aan enkele Nederlanders en hen  gewoon laten praten. Tomer, Cedric, Ali, Will, Nina, Jan, Mayke, Fenny, Roel, Jan Willem, Connie, Hans, Bruno, Menno, Mike, Jimmy, Peter, Job en Jobs vader bleken het hartstikke goed te doen voor de camera. De soms wat taaie vragen leverden leuke en eerlijke gesprekken op. We hopen dat dat ook zo overkomt in de kleine documentaires die we van deze gesprekken hebben gemaakt. Op TV  in reclameblokken zijn korte versies van deze filmpjes voorbij gekomen.

20140507_195520

Op straat, in de krant, in de bus, in de tram, op internet

Maar TV is niet de enige plek waar je Namens Nederland tegen kwam. In kranten, zoals De Telegraaf, op billboards langs de weg, op posters in de bus of tram en natuurlijk op Facebook en Twitter was Namens Nederland te zien zijn. En hopelijk had iedereen het er ook over op verjaardagen of bij de koffieautomaat!

billboard_voorbeeldje